Wednesday 18 July 2018

Gráficos forex de bagaimana menjadi kaya dengan


Kerja jadi trader dapat 50-70 perhari dari forex Fx open dari rumah, Karena saya akan kasih software ke anda biar anda tradinning profit terus. Saya akan kasih software bilhão de dólares yang harganya puluhan juta rupiah, jika anda daftar forex fxopen lewat blog saya berlinan gratis eu. Silahkan anda lihat hasil trading saya. Klik di sini dan saya akan kasih gratis EA (trading otomatis) silahkan daftar di forex Fx open di bawah ini. Nanti saya kirim software sofisticado bilhmão e gratuito Cara daftarnya klik INSCRIÇÃO di bawah ini, terus klik ada tulisa buka akun baru sekarang dipojok kanan atas, setelah selosai isi data-data anda, untuk average pilih 1: 500 Apa Keuntungan anda pakai forex fxopen - Anda Akan dapat sofware dari saya supaya anda trading profit terus (khusus bagi yang daftar lewat blog saya) - Anda akan dapat bônus 25 untuk trading, bônus 25 akan di berikan ke anda jika anda sudah depósito minim 25, bônus de maka akan di masukkan ke accoun anda , Maka jumlah uang anda yang di tradingkan ada 50 - Anda akan dapat bônus 100, jika anda trading di fxopen sudah menutupmengeclose 10 lotes. Misal anda trading hari ini sudah mengeclose 2 lotes, setelah terkumpul bônus e mais informações. - Cara retira gampang, bisa lewat BCA, Mandiri, Libertyreserve, E-gold, dll. - Jika anda pindah dari corretor forex yang lain pindah ke Fx aberto e um dapat 10 dari nilai depósito anda Bagi anda yang yang masih trading di broker forex yang lain, silahkan pindah ke negociante forex Fxopen Jika anda sudah daftar di forex Fxopen lewat bog saya, silahkan hub Saya. Saya akan kirim software Billionmeternya, dan EA Billionetter (trading otomatis) e-mail. Indahoo4yahoo Bagaimana cara menggunakan software bilhar mímetro - Silahkan Cópia semua isi pasta modelos dari arquivo bilhmeter metro ke dalam metatrader. C: programa filesmetatrader fxopenexpertsindikators ingat. Anda copy isi dari folder indikator dan template, jangan copy dengan foldernya - Silahkan copiar semua isi pasta templates dari arquivo bilharimetro ke dalam arquivos metatrader C: programa filesmetatrader-fxopentemplates - Jalankan pasta metatrader dari icon tolbar (gambar) di sebelah kanan atas, klik gambar Itu terus pilih billmeter atau pilih Gráfico, modelos terus pilih, terus pilih Billionmeter sofware bilionimetro di gunakan pada Pair GBPUSD. Período de tempo Pada M 15 - Filme bilionário siap di gunakan Bagaimana cara trading software menggunakan Bilhão de metrô - pilih par GBPUSD frame de tempo pada M 15 - pilih chart. Pilih tempaltes, terus pilih billmeter - maka layar billmeter akan muncul. Untuk memperbesar klik chart, terus pilih perbesar. Maka layar billmeter akan memberikan sinal utuk anda, cara memberikan signalnya ada bunyi tung. Tung. Tung. Di layar ada tanda misal. Comprar GBPUSD TP.1.200 dan sl 1.190 berarti anda di suruh pasang posisi Comprar pada pair GBPUSD untuk melihat hasil trading pakai software bilhonetametro Klik di sini Berapa modal trading jika saya pakai broker fxopen. - modal yang di anjurkan minim 200, nilai kontraknya 0.1 lot - dengan modal minim 200, anda akan dapat 50-70 perhari (pasti) karena anda pakai software bilhmetermão - Jika anda punya modal 1000, anda akan dapat ratusan dollar perhari, anda bisa lihat Hasil trading saya di atas tadi. Jika anda punya modal 1000 anda akan dapat 200 perhari, jika pakai sofware BILLIONMETER. BILLIONMETER untuk informasi. - indah004yahoo - forexfxopenyahoo Penting. Jika anda sudah bisa trading selama 2 minggu saja di fxopen pakai software bilionimetro, nanti saya akan panggil anda ke Jakarta. Kantor kami butuh 30 orang trader dengan gaji Rp.5,000,000, - komisi perbulan Rp.40,000,000, - Ini khusus bagi klien saya yang daftar Forex lewat blog kaya-forex. blogspot JADI KAYA LEWAT FOREXBagaimana Untuk Bayar Ansuran Kereta dengan Renda Forex Trading Sepanjang menjadi comerciante forex, setelah naik jatuh dalam dunia negociação forex ini, dan juga mendengar kisah kejayaan dan kegagalan dalam dunia trading forex, saya dapati trader forex Seringkali lupa 1 perkara dalam kehidupan sebagai trader forex. Matlamat. Alvo. Sasaran yang realistik. Dalam setiap apa pun yang kita lakukan, kita perlu ada matlamat, dan matlamat tersebut tidak harus dibiarkan rambang, kosong. Tanpa jelasnya arah tuju. Apa matlamat kita dalam negociação forex sesetengah orang ingin menjadi kaya raya. Sejauh mana kaya raya yang dimaksudkan Saya bertanya kepada rakan yang sudah sangat kerap kali melakukan depósito modal untuk trading forex, tetapi masih rugi, tidak untung, dan kehidupannya bertambah kusut dan serabut dengan trading forex, walaupun niatnya bagus. (Abaikan ayat dan perbualan santai bahasa passando dalam dialog di bawah) Moshed. Apa bro nak dalam trading forex. Mano. Nak kaya la, apa lah ko tanya aku soalan pelik-pelik ni. Moshed. Nak kaya macam mana tu. Mano. Oh, aku tak ada lah nak kaya, tapi aku nak forex ni dapat beri aku sideincome yang agak lumayan lah. Moshed. Berapa bro dah untung dalam trading forex Bro. Ko pun tau, aku dah tak larat depósito ke broker dah, asyik rugi sahaja trading. Macam-macam teknik dah aku belajar, tapi masih rugi. Moshed. Berapa banyak bro dah deposit. Mano. Tak tahu, banyak juga dekat 20K mungkin. Moshed. Berapa banyak bro nak retorna dalam forex setiap kali trading. Mano. Aku nak dapatkan balik sebanyak mana aku deposito dahulu. Sebab aku baru belajar satu lagi teknik baru. Moshed. Ok katakan dulu bro dah depositar quase US $ 20.000. Então, irmão nak não encontrou dapat cover balik lah kan deposit tu. Mano. Tu la, esok aku nak deposit baru, aku nekad aku boleh cover balik dengan trading aku esok. Moshed. Berapa bro deposit tu. Mano. Aku akan depósito USD100, e composto sehingga US $ 20.000. Moshed. Mustahil. Saya rasa dah berapa kali bro cakap perkara yang sama. Perbualan diringkaskan, saya terangkan balik satu persatu kenapa mustahil kenapa tragedi rugi akan berulang. Kenapa bro tersebut masih akan terus depósito sehingga bila-bila. Dari perbualan tersebut kita boleh lihat beberapa perkara. 1. Tiada matlamat yang jelas. 2. Sejauh mana bro tersebut menganggap forex akan membantu dia yang masih bekerja dengan sebagai renda lateral. 3. Tiada matlamat retorno do investimento, yang ada hanyalah trading harapan dan balas dendam. 4. Dia merasakan dia trade forex, sebaliknya bagai 8216berjudi8217. 5. Tidak konsisten mengkaji teknik yang sesuai dengannya. Berubah-ubah, kejap teknik ini, kejap teknik itu. Kali ini saya tak mahu ulas bab-bab lain, saya hanya mahu ulas bab matlamat. Matlamat dalam trading forex adalah sama seperti berniaga. Perlukan modal dan keuntungan ke atas modal, dan kesesuaian keuntungan ke atas menaikkan taraf escondido seseorang tersebut. Contoh matlamat bagi comerciante yang bekerja, boleh lah memulakan dengan matlamat mengurangkan beban membayar kereta, duit belanja barang dapur, bayar insuran, sewa rumah. Kita ambil contoh palid mudah. Bayar ansuran kereta. Katakan ansuran kereta sekitar RM600 ke RM700. Dengan modal USD1,000. Plano de negociação de Dengan keuntungan dan kerugian maksima sehari ditetapkan sebanyak 2. Dan dengan 20 hari dia de negociação dalam sebulan. Keuntungan maksima. 20 hari x 2 (USD20) USD400 RM1200 (katakan kadar tukaran purata USD1 bersamaan RM3. Lebih kurang lah kiranya) Katakan dalam 20 hari trading tersebut, tolak untung rugi, situação normal hanya dapat lakukan 1 setiap hari. Mungkin kerana faktor trading hanya pada malam hari sahaja selepas siang penat bekerja. 20 hari x 1 dólar USD1000 (USD10) USD 200 USD200 bersamaan RM600. Tidakkah dapat mengurangkan beban untuk bayar ansuran kereta tersebut. Dan mungkin sebab setiap hujung bulan, gaji yang dapat habis digunakan, kali ini akan ada economizando RM600. Tidakkah ini menarik Apa yang menghalang dari orang biasa untuk mendapatkan ini. Alvo irrealista. Deposite USD1,000 tapi hendak pulangan USD20,000 sebulan. Ca8217mon Seja realista. Somos comerciante de forex, não jogador. Setiap perniagaan ada untung rugi, kenapa dengan forex emosi kerap kali bermain supaya inginkan keuntungan yang tidak realista. Tepuk dada, tanya selera kenapa ramai seringkali gagal dalam forex. Mula-mula tetapkan untuk bayaran ansuran bulanan kereta. Jika ada lebih compound untuk gandakan modal. Leva tempo, mas vale um milhão. Asalkan tidak rugi. Selepas ini lebih banyak komitmen yang anda boleh bayarkan. Tidak kah ini meningkatkan taraf escondido anda. 8220Se você não planear, planeja falhar.8221 Ayat yang kerap kali didengar tetapi sukar di amalkan. Terpulang kepada anda, selepas membaca ingin terus rugi atau começa a ganhar pequenas ganhos e ser comerciante em tempo integral. 8220Forex é arriscado, se você não sabe onde quer ir com o forex business8221 8211 Moshed Compartilhar este Post Beliau adalah Pengasas Moshed. Beliau ialah seorang comerciante sepenuh masa. Perkongsian Analisa Fundamental de Teknikal serta pengalamannya yang luas dalam bidang ekonomi, komoditi, forex e danks sejak 2006 Dibaca hampir 100,000 pengunjung setiap bulan. Artigos relacionados

No comments:

Post a Comment